4.2.12

Rotas un dāvanas Valentīndienā



Gandrīz trešdaļa sieviešu (29%) izvēlētos rotas, ja Valentīndienā  14. februārī tiktu piedāvāta viena izvēles iespēja dāvanai (saskaņā ar Sentient Decision Science pētījuma datiem). Otrajā vietā dāmas ierindo saldumus un ziedus (20%). Savukārt vīrieši iecerējuši dāvināt lielākoties tieši saldumus (50%), ziedus (36%) un tikai 15% domā davināt mīļotajām rotas. ASV, kur Valentīndienas atzīmēšana ir stabila tradīcija, dāvanas saviem mīļotajiem gatavi sarūpēt vairāk nekā puse aptaujāto pieaugušo (54%). Labā ziņa ir tā, ka vīrieši dāvanu iegadei ir paredzējuši  tērēt divas reizes vairāk nekā dāmas (saskaņa ar BIGinsight pētījuma rezultātiem).  19.3% ASV pircēju dāvanas plāno iegādāties internetā.
Pēdējos divos gados vērojama tendence - tie, kas izvēlas dāvināt rotas, visbiežāk iegādājas Swarovski kristāla auskarus un kulonus (populārakās ir sarkanā, zeltainā krāsas) un balto pērļu kaklarotas. Taču šogad dāmas gatavas iegādāties neparastākas  rotas: garākas pērļu kaklarotas - virs 48cm, flat-round pērles vai lavandas krāsas pērļu virtenes. Iespējams, šobrīd dāmas vēlas atļauties  ko vairāk - iegādājoties savu otro vai trešo pērļu rotu – šajā pārmaiņu laikā mēs esam gatavas eksperimentēt”.
Ailī, www.pearls4us.com